czwartek, 21 sierpnia 2014

LBA+kilka informacji

Zostałam nominowana do LBA!
Za nominację dziękuję:
Veronica Blanco [Klik]

1.Jak na prawdę masz na imię?
Katarzyna Anna, jednakże wolę jak się na mnie mówi Anna

2.Ile masz lat?
16

3.Jakie masz hobby?
Pisanie i gra w siatkówkę

4.Dlaczego założyłaś bloga?
Od dawna piszę, chciałam spróbować czegoś nowego i zobaczyć czy komuś to się podoba

5.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Dziennikarką

6.Jakiej muzyki słuchasz?
Tutaj trudno mi powiedzieć, słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho

7.Ulubiona piosenka z serialu?
Wszystkie lubię, ale najbardziej to Voy por ti Leosia ♥

8.Ulubiony aktor?
Leonardo DiCaprio

9.Czytasz mój blog?
Staram się

10.Od kiedy piszesz?
Od ponad roku

A teraz nominacja od:
Marceli i xOliwcia [Klik]

1.Jak masz na imię?
Katarzyna Anna

2.Masz zwierzaka?
Tak

3.Ile masz lat?
16

4.Jak postać z Violetty jest twoją ulubioną?
Zdecydowanie Leoś

5.Jaki parring z Violetty jest twoim ulubionym?
Leonetta i Fedemiła ♥

6.Ile czasu zajmuję Ci pisanie rozdziału?
Gdy mam wenę, to wystarczy kilka godzin i jest rozdział, ale to rzadkość
Przeważnie dzień, ewentualnie kilka dni

7.Dlaczego opowiadanie akurat o Violettcie?
Hmmm... sama nie wiem

8.Twoja największa pasja?
Raczej pisanie

9.Co sądzisz o miłości?
To niezwykłe uczucie, którym darzymy osobę która jest dla nas ważna

10.Twoja mocna strona?
Jestem otwarta na nowe znajomości i zawsze staram się mówić prawdę

11.Co najbardziej cenisz Sobie w ludziach?
Szczerość


Bardzo wam dziękuję za nominację!
Ja niestety nie nominuję nikogo ;/

Teraz kilka informacji 
Moje plany się zmieniły i jutro wyjeżdżam, dlatego też nie mam pojęcia kiedy pojawił się rozdział.
Może dziś, jeśli złapie mnie wena, a jeśli nie to prawdopodobnie jak wrócę. 

Druga informacja to tak że założyłam bloga [Klik]
Bardzo serdecznie was na niego zapraszamy!
To by było na tyle, życzę wam udanej końcówki wakacji!

Ciao! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz