poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Początek nowej przygody...


Nowy blog, pusta biała strona, zero wyświetleń.*


To właśnie dziś, właśnie tutaj zaczyna się początek nowej przygody. 
To na pewno będzie nie zwykłe przeżycie. 

"To co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nie realne."

To właśnie tutaj, będę pisać swoją własną historię.
Może będzie niezwykła a może zwyczajna.
Może coś z tego co napisze pozostanie wam na zawszę w sercu.

O czym jest historia? 
Na początek o Leonettcie, później się zobaczy.

Dlaczego założyłaś bloga?
Od zawsze o tym marzyłam, a teraz obiecałam sobie
 spełniać te najbardziej realne marzenia.

Kiedy prolog? 
Wkrótce.

Mam nadzieję że opowiadanie wam się spodoba i będziecie mnie czytać. 
   
Mili 

1 komentarz:

  1. Już samym wstępem mnie zaciekawiłaś :)
    Ja na pewno będę czytać ^^
    Czekam na prolog :)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń